malin kundang new version

Posted: April 27, 2010 in drama, indonesian language, naskah drama

MALIN KUNdang new version

TOKOH :

  1. Malin
  2. Micelle (ibu Malin)
  3. Buyuang (mucikari)
  4. tukang jual air aka
  5. Maisaroh (penjual Koran)
  6. Surti (pembantu)
  7. pembeli Koran
  8. Operator
  9. Peminta sumbangan

BANTUAK IKO CARITONYO …….

Dahulu kala, di daerah terpencil di Sumatera Barat, hiduplah seorang ibu dan anaknya yang bernama Malin. Mereka hidup miskin bangsat. Walaupun mereka miskin, mereka memiliki mucikari yang sangat setia, yang hanya dibayar dengan secuil bakwan. Setiap hari, Malin dan mucikarinya bekerja mencari kayu bakar di hutan.

Malin                    : Nde yuang, baa iduik den bantuak iko se taruih? Sial bana iduik den

Buyuang             : Uda lahia jumat kliwon ndak? Patuik lah sial.

Tau ndak uda, pas uda dalam kandungan, apak uda mati, pas uda   lahia, ado gampo di japang. Kini lah gadang uda iduik bangsaik pulo.

Malin                    : hah, iyo tu ? sial bana iduik den mah. Dapek amak gapuak lo tu.

Buyuang             :Tapi da, ado kawan ambo, dulu nyo miskin dari uda, tapi    gantengnyo stek dari uda, kini jadi model nyo di Jakarta. Pai lah uda ka Jakarta supayo jadi model lo uda.

Malin                    : Hah, iyo tu yuang ?

Buah semangka buah duren,

Nggak nyangka gua keren.

Setelah mereka bekerja, Malin dan Buyuang pulang ke rumah.

Sesampai di rumah………

Malin                    : Mak, mak ….

Den litak, danga lah bunyi paruik den ha.

Micelle                  : Ambiak lah surang di bawah songkok tu. Ang punyo kaki punyo   tangan ndak pandai ambiak surang. Amak sadang babadak ko ha.

Lalu, Malin mengambil piring dan menuju meja makan.

Malin                    : Hah, apo ko ?

Alah ubi, saketek lo nyo, anguih lo tu, si Buyuang alun makan lo lai.

Micelle                  : Untuak si Buyuang ado bakwan dalam lamari.

Malin                    : ondeh mandeh, aden anaknyo. Diagiah makan ubi ka ubi se. Kok ndak ubinyo, kok ndak pucuaknyo.

Micelle                  : Yo, tu a dek ang lai? Kok ka makan ayam, maliang ang dulu.

Malin                    : Ndak tahan den iduik bantuak iko do mak. Rancak marantau den lai mak, kecek si Buyuang den mirip model di Jakarta tu mak a. Kayo godang kito mak.

Micelle                  : Tu den jo sia dek ang ?

(Soundtrack saluang………….)

Malin                    : Mak…..

Ndak tahan iduik bantuak iko do,

Sajak ketek iduik sangsaro,

Lah gadang, bangsaik pulo.

Nak pai marantau den mak.

Tukang aia aka                : Aia aka, aia aka, aia aka……..

Malin                    : eh mak, den sangko ado urang basaluang di muko rumah kironyo urang jua aia aka.

Micelle                  : Malin, kareh juo ati ang ka pai, nak? Ndak ibo ang do? Tapi kalau yo itu jalan ang, pail ah nak. Tapi, balian amak aia aka dulu yo, auih a .

Malin                    : jadih lah mak. Aia aka….. bali ciek lah….

TAA                       : Ko aia akanyo da .

Malin                    : Bara ko?

TAA                       : cieknyo

Malin                    : Hargonyo nan den tanyo, ndak banyaknyo do.

TAA                       : eee,, 3000 se lah.

Malin                    : hah.. 3000? Murah lai?

Den bayia 5000 lah yo, tapi baliak an 2000 yo.

TAA                       : samo se tu nyo da. (bangsaik, kecek an se lah bangsaik, jan sok kayo lo lai)

Setelah itu, Malin dan buyuang berpamitan dengan ibunya untuk merantau ke Jakarta.

Malin                    : Mak, den pai lu yo.

Den baok si Buyuang yo mak. Bilo lo lai nyo ka caliak monas.

Micelle                  : Yo lah, elok-elok ang yo. Jan lupo agiah si Buyuang bakwan ndak.

Malin                    : Jadih mak.

Lalu, malin dan Buyuang pun pergi ke Jakarta. 7 langkah mereka meninggalkan rumah ternyata Ibu Malin menemukan harta karun.

Micelle                  : Apo ko ?

Ya Allah, Ya Allah, harta karun?

Lah tau den sajak dulu, si malin tu anak sial mah. Lah pai nyo, dapek                 harta karun den. Ondeh, kayo godang den.

Sementara itu, hidup Malin luntang lantung di Jakarta. Berniat menjadi model, tapi nasib membuatnya menjadi gembel bersama Buyuang si mucikari. Mereka bekerja sebagai loper Koran di Jakarta. Alkisah, ketika ia menjajakan korannya, ia terpaut asmara.

Maisaroh           : Koran, Koran.

Michael Jackson meninggal di LA

Koran mbak.

Pembeli                : Eh, itu kan udah lama. Saya mau cari berita yang update gitu.

Maisaroh           : Sombong banget sih lo jadi orang. Ntar kalo gw kaya, gw bikin pabrik Koran sendiri.

Malin                    : Koran, koram.

Nike Ardila meninggal karna kecelakaan.

Pembeli                : Wah, kapan tuh? Belum pernah denger gw.

Buyuang             : Mbak nggak punya TV ya?

Pembeli                : eh, sembarangan kalo ngomong.

Malin                    : mau beli nggak mbak?

Pembeli                : ya deh, berapa?

Malin                    : 5000 aja mbak, bayarnya di kasir belakang ya.

Pembeli                : wah, loper Koran aja punya kasir pribadi. Memang zaman edan.

Tiba-tiba, maisaroh marah pada Malin karna telah mengambil langganannya. Maisaroh mendatangi Malin dengan gaya yang supermodel dengan ditiup angina.

Maisaroh           : Oi, kekencengan niupnya. Rusak ni rambut gw.

Eh, orang  baru. Jangan sombong donk. Ini daerah kekuasaan gw           tau. Berani banget lo masuk sini.

(malin menatapi Maisaroh dan jatuh cinta dengan Maisaroh)

Malin                    : Anai-anai, ramo-ramo

Tabang-tabang dalam biliak.

Awal basuo pandangan patamo,

Uda langsuang suko ka adiak.

Maisaroh           : Apa tu artinya?

Buyuang             : Artinya, abang saya suka sama mbak.

Mbak, abang sya ini calon model lho. Ganteng kana bang saya?

Maisaroh           : Apa, calon model?

Wah, bagus juga tu gw manfaatin. Gw bisa beli mobil,shopping.

Hmm,, lumayan lah..

Buyuang             : (sambil berbisik)

Da, tanyolah namonyo. Jan ngango juo.

Malin                    : Nama adik siapa?

Maisaroh           : hmmm..Biasa dipanggil Mai.

Malin                    : Wah, bagus ya namanya. Kepanjangannya Mairiah Carey ya?

Maisaroh           : Bukan, maisaroh.. kalau abang?

Malin                    ; nama saya Malin, ini Buyuang, mucikari saya. Kalau di Jakarta mucikari sama dengan BABU.

Lalu, Malin dan Maisaroh pun berniat menjalani hubungan yang lebih serius. Mereka pun sampai juga di jenjang pernikahan. Sementara itu di kampung, ibu malin yang telah kaya raya merasa hampa karna hidup seorang diri tanpa ada yang menemani. Ia pun berniat memasang iklan ‘pencarian Pembantu’.

Micelle                  : Ondeh, langang bana rasonyo rumah den ko ha. Ruamh balenggek, pitih bakabek, tapi den tingga surang maupek-upek. Ka disumbangan pitih ka urang, hati barek. Rancak den cari pembantu lai, lumayan untuak tukang angkek.

Lalu, Micelle pun memasang iklan ‘ Pencarian Pembantu’

Micelle                  : (memasang pamphlet sambil membaca kalimat iklan)

DICARI PEMBANTU TAMATAN S3 LUAR NAGARI

SYARAT : KAYA, BERPENGALAMAN, GAJI BISA NEGO>

Tiba-tiba terdengar bunyi bel.

Surti                    : Assalamualaikum……..

Micelle                  : Waalaikumussalam, ado paralu apo?

Surti                    : ibuk ka cari pembantu?

Micelle                  : yo, ma surek lamarannyo?

Surti                    : ko buk, daftar kekayaan: sapi 10 ekor, sawah 1 hektar, berpengalaman jadi pembantu terbaik.

Micelle                  : Lai batua ko? Ambo buta huruf stek ha.

Surti                    : (di dalam hati)

Buta huruf kironyo? Kalau tau bantuak iko, ndak paralu den maliang daftar kekayaan tetangga den do.

Micelle                  : Yo lah, den tarimo.

Tes uruik an den dulu lah.

Surti                    : Yo nyonya.

Micelle                  : Eh surti, lai tau ndak? Den kan kayo, kau miskin kan?

Surti                    : yo nya.

Micelle                  : Den kayo, tapi dek a den punyo pembantu miskin?

Eh Surti, tau ndak kau anak si Maimunah tukang jua lontong di muko tu, lah sok-sok lo gayanyo. Padahal nyo baru kayo tu.

Surti                    : Biaso se tu nyo nyonya, emangnyo apo karajo anaknyo nya?

Micelle                  : Jadi kontraktor keceknyo. Baru jadi tukag kontrak, lah sombong gayanyo. Anak den jadi model di Jakarta ndak bangga den do.

Surti                    : Apo? Model nya?

Micelle                  : Iyo, tapi herannyo sampai kini alun masuak TV nyo lai.

Mungkin ndak muek di TV nyo do.

Tiba-tiba, bunyi bel dari luar. Surti pun segera membukakan pintu. Ternyata yang datang adalah peminta sumbangan dari Panti Asuhan Aisyiyah.

Peminta              : Siang, kami dari panti asuhan aisyiyah, ingin meminta bantuan untuk anak yatim piatu.

Surti                    : Nyonya, urang mintak sumbangan.

Micelle                  : (datang menghampiri Surti)

Pai ambiak bareh di belakang lah.

Surti                    : Nya, bareh pandan wangi atau bareh biaso nya?

Peminta              : pitih se lah.

O ya buk, apakah ibuk bersedia menjadi donator tetap kami?

Lumayan untuk ibadah buk.

Micelle                  : ndak baa do.

Peminta              : kalau begitu, bisa saya minta kartu nama ibuk?

(mengeja kartu nama)

Ibu M i c e l l e..

Micelle                  : oi piak, wakatu miskin yo Micelle namo den, kini lah kayo Mishell

Peminta              : Ya, maaf lah buk.

Terima kasih atas partisipasi ibuk.

Sementara itu, malin dan Maisaroh yang telah menikah di kota, hidup mereka menjadi lebih gembel. Tidak tahan hidup di kota, malin pun mengajak Maisaroh untuk pulang ke kampong. Tapi setiba di kampong, Malin kaget karna rumahnya yang dulu gubuk peot, berubah menjadi istana. Ia pun tak kuasa menahan kegembiraan karna akan bertemu dengan maknya.

Malin                    : Yuang, lai ndak salah alamat kito do?

Buyuang             : Rasonyo indak da, Cubolah uda caliak dulu.

Malin                    : Amak, mak, den pulang.

Micelle                  : (dari dalam rumah)

Onde, sia yang mamanggia den tu? Kalau Malin ndak mungkin do.

Ndak mungkin juo si Malin manggia den amak do, paja manggia den   mami mah.

( Micelle membuka pintu)

Malin                    : Ondeh, iyo amak den kironyo.

Lah taragak den jo amak.

Micelle                  : Sia ang?

Malin                    : Den Malin mak, ko si Buyuang.

Micelle                  : Paja ko yo Buyuang. Lai tau den. Paja nan batino ko sia lo lai?

Malin                    : ko bini den mak, namonyo Maisaroh.

Micelle                  : Ang la babini di situ, ndak ado ang agiah tau den do yo? Anak durhako ang mah.

Maisaroh           : Kecek uda Malin amaknyo lah ndak ado lai do.

Micelle                  : yo sabana kurang aja ang yo..(menampar Malin)

Maisaroh           : eh mak, santai stek. Amak ndak tau diri lo do. Alah gaek ndak takana jo anak surang lai. Manyasa den punyo mintuo bantuak iko.

Micelle                  : Kurang aja kau yo.( menampar maisaroh)

Den kutuak kalian jadi batu.

Buyuang             : Mak, wak ndak ikuik-ikuik do.

Micelle                  : Awas la hang di situ. Den kutuak kaian jadi batu.

Malin                    : Tunggu nta mak , cari gaya dulu.

Lalu, malin dan Maisaroh pun jadi patung batu. Inilah awal mula patung liberty dan pancoran.

TAMAT

Komentar
  1. Thomas mengatakan:

    Waduh, kayaknya ceritanya seru nih….cuma sayang nggak ngerti bahasanya

    salam

    http://thomasandrianto.wordpress.com/2010/04/26/tragedi-taksaka/

  2. […] « menyikapi susah,senang sahabat bbrapa contoh naskah drama Mei 4, 2010 -0.218938 […]

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s